HSEQ

Politica HSEQ a companiei noastre:

  • Politica in domeniul calitatii, sanatatii si securitatii in munca si protectiei mediului inconjurator, obiectivele strategice si sistemul de management adoptate de conducere sunt implementate, aplicate si mentinute la toate nivelurile si in mod special si in detaliu de catre personalul implicat in aceste actiuni;
  • Politica in domeniul calitatii, securitatii si sanatatii in munca si protectiei mediului inconjurator, precum si oportunitatea revizuirii acesteia este analizata, cel putin anual, cu prilejul reuniunilor de analiza efectuate de catre management;
  • Protectia mediului, prin prevenirea poluarii, prin aplicarea celor mai bune tehnici existente si prin conservarea resurselor, este una din preocuparile noastre principale;
  • Scopul nostru principal este de a monitoriza si de a imbunatati satisfactia clientilor nostri si a tuturor partilor interesate.

Politica in domeniul calitatii

Obiectivul fundamental al companiei consta in satisfacerea cerintelor explicite si implicite ale clientilor sai.

Materializarea acestei politici se realizeaza prin proiectarea, implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii care sa faca posibila realizarea urmatoarelor obiective de baza:

  • realizarea si mentinerea calitativa a serviciilor prestate sa fie astfel incat asteptarile si necesitatile explicite si implicite ale clientilor sa fie deplin satisfacute, luand in considerare conditiile impuse de organizatie si de mediu;
  • cresterea reputatiei organizatiei si construirea unei imagini de excelenta a acesteia pe piata sa fie determinata si de clasa serviciilor prestate;
  • derularea planificata si armonioasa a proceselor interne, urmarind maximizarea eficientei acestora;
  • organizatia sa furnizeze dovezile obiective pe care sa se poata baza increderea clientilor privind capabilitatea identificarii, prevenirii si tratarii eventualelor neconformitati ale serviciilor prestate;
  • personalul sa aiba repartizate responsabilitatile specifice si sa fie motivat pentru cresterea interesului in relatia cu clientii si angajarii sale in implementarea politicii organizatiei in domeniul calitatii, pentru satisfacerea asteptarilor clientului si pentru imbunatatirea continua a calitatii serviciului prestat;